stört!

Idag har jag suttit med hemkunskapsboken framför mig. Imorgon har vi prov i konsumentekonomi. Det är det jag har pluggat på. Har haft små konversationer med mamma och pappa om det. De har förklarat massa, det har varit jättebra med den hjälpen. känns som att jag kan det mesta iaf. så det känns bra det!
Stack hem till victoria en stund också, kände att jag behövde en promenad så jag fick lite syre.
Efter maten tänkte jag träffa Filip en stund.

Juste min rubrik, jag tycker det är stört eftersom det är faktiskt första advent om en vecka. HALLÅ!!! EN VECKA!!
jag tycker det är helt galet, var försvann hela november vägen liksom? men jag tycker det ska bli hur mysigt som helst att jultiden börjar. åh!

Nu ska jag dammsuga mitt rum. duktigt va?


myspys med jul

j


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRAAAAAAAAAA!!!!!!!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2009-11-25 @ 10:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0