one month

ja, jag suger fortfarande på att uppdatera jag vet!!

Idag var det den längsta dagen i skolan. Men det var inte så jobbigt, men sista lektionen var tung..
Det var väldigt skönt att slänga sig på soffan när jag kom hem. Jeppe satt och gjorde matte, vi satt och prata om allt och inget han och jag. Sen gjorde jag mellanmål, ganska sent, men jag åt inte alls mycket till lunch så jaja.

Idag är det en stor dag för mig, eftersom jag och Filip har varit tillsammans i en månad idag! wohoo!
Så grattis till oss! ♥

Nu ska jag ner och köra guitar hero med Jeppe.


love u !

j


Kommentarer
Postat av: sussie

congrates hunny :D sjukt söt bild

2009-11-26 @ 13:47:11
URL: http://hellosus.blogg.se/
Postat av: j + f <3

älskar dig <3

2009-12-03 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0