heldag med vic

Idag har jag varit med Victoria hela dag. Eller hela eftermiddagen iaf! Det var skojsigt! Vi var först i Vällingby och käkade lunch på donken, sen gick vi bara runt där. Efter det tog vi bussen hem till mig, gick runt i området. Sen var vi utanför Stockolm också, haha! Nu är jag slut i mina ben.

Efter middagen ska jag skriva en liten utvärdering till Hemkunskapen. orkar verkligen inte, men jaja, det finns inget att göra åt den saken.

Jag saknar Filip som bara den.. Men ett stort plus är att han kommer hem imorgon!!!! tjohooo! Jag MÅSTE träffa honom, så är det bara!


J&V ♥


j


Kommentarer
Postat av: Tobias

Visst :D hoppas söndagen har varit bra!

2009-11-08 @ 18:23:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sussie

sööta tjejer :)

2009-11-08 @ 20:19:30
URL: http://hellosus.blogg.se/
Postat av: victoria

och självklart tog du den fulaste bilden på mig......

2009-11-09 @ 08:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0