hejdå huset

Kom precis hem ifrån mormor och låtsas morfar. Har haft en sjukt mysig dag! Började med att jag tittade på min lillebror när han spelade match. Men det var äckligt kallt! Min morbror var också med. Sen efter stack vi raka vägen hem till min mormor och låtsas morfar. De ska ju flytta så idag plockade vi alla på oss grejer som det egentligen skulle slänga. Halva bilen blev full. haha! GALET!
Det var allra sista gången jag var i det huset idag. Det var jättesorligt att tänka på det. När vi skulle gå skrek jag:
- HEJDÅ HUSET! TACK FÖR ALLT!
ja, men det var en myspys dag heltenkelt tillsammans med galna familjen. Bara min moster som saknades.


bild tagen sommaren 08 hos mormor. MINNEN!

j


Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad härligt :D det har jag också haft!

2009-11-08 @ 00:52:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0