förlåt förlåt förlåt!

Jag har inte uppdaterat på år och dar typ, känns som det iaf. Har inte suttit vid datorn sen i söndags. Har varit vääääldigt mycket stress stress och återigen stress! blääääää! Jag vill bara spola ner skolan just nu, jag orkar inte riktigt. Men jag tackar alla människor som jag har runt omkring mig som stöttar och får mig att må bättre iaf.
Vänner, familj, pojkvännen! ♥

Den här veckan har inte varit den allra bästa.. mycket prov och läxförhör.. Bara en massa plugg helt enkelt!
plus idag stack Filip till NEW YORK!.. suck! Men som tur är kommer han på måndag eftermiddag. men blä ändå.

Igår träffade jag min galna, älskade, underbara släkt! Eller andra delen av min familj vilket det är. Min mormor som fyllde år, moster och halv morfar som kom hem ifrån USA och morbror som jag inte alls träffat så länge. Det var helt underbart att få träffa allihopa igen. Det blev galet mycket skratt, som vanligt dåra!
fick två par converse av min moster, tjohooooo! jag är glad!

Ja, nu sitter jag och lyssnar på Michael jackson, ska se THIS IS IT ikväll med papi. Ska bli hur grymt som helst!

Nej, nu ska jag äta lite middag.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0