varit sjuk i nästan två veckor..

Yes, jag har varit förkyld i nästan två veckor. Fast egentligen har jag varit sjuk i två månader, men förra onsdagen då kände jag att jag var tvungen att vara hemma och blir frisk. Plus att jag vaknade med feber, så det var bara för mig att stanna hemma. Var i skolan idag och hämtade lite böcker som jag ska sitta med hela helgen. Det känns faktist inte sådär jättejobbigt.

Ikväll ska familjen se Jönssonligan - dyker upp igen. Den är sjukt rolig och går på tv ikväll, om 40 minuter faktist.

jag såg så ska det låta igår, det var repris såklart men här kommer ett klipp när Mojje sjöng Var ligger landet där dom böjer bananerna. sååå bra, hihi





j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0