twilight ♥

Sitter just nu, eller nej, jag hoppar runt och dansar som en galning till Lady gaga, fick hem hennes skiva idag, den är såååå himla grym så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

skoldagen har gått väldigt fort tycker jag. Efter skolan träffade jag min söta victoria, vi gick hem till mig för vi skulle se TWILIGHT! Vi gick först hem till mig för att jag skulle lämna min väska och hämta pengar eftersom vi skulle till Ica. Vi köpte två energi drickor VAR, och magnum glass. Sen gick vi raka vägen hem till mig och satte på filmen. Och jag vill bara säga:
- FILMEN VAR HELT UNDERBART BRA!!! ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!
Jag bara log genom hela filmen eftersom Edward och Bella var så otroligt söta så jag dog, helt påriktigt! Så grät jag också. ÅH!!! Nu ska jag läsa böckerna! Nu har Victoria fått mig att börja bli beroende, TACKAR! hihi

Japp, nu är mamma och pappa och hämtar mat på Gula krogen, jag är jättehungrig, så det ska bli gott att äta lite foodie.

Senare ska jag träffa Victoria igen, tror att vi går runt ute. MYS!


<3


j


Kommentarer
Postat av: Tobias

Boka in 11 juli ;)

2009-05-15 @ 19:32:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag är ju bara så bäst. men du, jag e desperat. MÅSTE GÅ UT NU, så käka snabbt. puss love

2009-05-15 @ 20:00:42
Postat av: DAVID

Haha du har också fastnat. Jag har sett filmen 3 ggr, och läst alla 4 böckerna! SÅ JÄVLA BRA!!! =))

2009-05-15 @ 21:59:35
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0