saknar påskafton

Idag blir det bara en massa plugg, har hållit på med religion lääääääänge nu, men det beror väl bara på att jag har tagit många pauser, haha inte bra!
Sen blir det nog matte, sen biologi, så är jag klar sen.

Hade gärna velat se Amanda idag, hon sjöng på torget, men nej ska plugga och sen måste jag nog hålla mig inne nu i helgen. tråkigt men jaja..

Ikväll blir det film med familjen tror jag. Så det blir nog myspys!

Jag låg och lyssnade på Veronica Maggio låtar igår innan jag skulle sova, hon är så otroligt grym!
Så kom jag att tänka på påsk afton, då vi dansade till låten 17 år, den är sjukt bra!
den dansade jag, min lillebror, moster och morbror i köket hos mormor på påskafton klockan ett på natten!
jag kan inte säga något annat än att jag bara älskar min onormala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0