saknar de bästa

Har precis duschat, ska ut och sitta på verandan med mam och pap. mys! SOL SOL SOL! Det kan inte bli bättre.

Igår kom min morbror hem ifrån Turkiet, han är nog väääldigt brun tror jag.
Han skickade ett sms till mig igår om att han hade kommit hem. saknar honom, plus att jag saknar min moster också. Har inte träffat henne på jättelänge, jobbigt faktist! Men snart ses vi, hoppas jag iaf!
saknar er maaaaaaaaaaaaaassor!
jag vet att du läser min blogg laila så nu vet du att jag saknar dig!! 

 
världens roligaste personer på denna jord, helt klart!

j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken himla tur att jag kom för

2009-05-17 @ 21:04:44
Postat av: Anonym

Vilken himla tur att jag kom förbi idag då ;)



Puss!!!

2009-05-17 @ 21:05:34
Postat av: Moster

Vilken himla tur att jag kom förbi idag då ; )



Puss!!

2009-05-17 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0