rock on!!!

Sitter och lyssnar på rockmusik, jag blir så glad av rock, man får så mycket energi, så grymt bra!!
Idag ar jag varit i vällingby en snabbis med Miranda, Palex och Therese. Köpte inget, eller jo, en maräng swiss på donken. borde äta något, men jag orkar inte göra något.

Jag är ensam hemma, mamma och jeppe är i Riga. Jeppe spelar fotboll. Saknar Jeppe jättemycket, det är så hmla tomt utan honom här hemma, det är bara jag och papsen hemma. men de kommer hem på söndag natt.

I onsdags sov jag över hos bästa moster, det var jättejättekul! vi åt pizza och sen godis. Vi tittade på den sjukt grymma filmen Gilbert grape. fy satan va bra den var! SE DEN!! Sen snackade vi jättemycket också, bra snack var det verkligen!
Älskar dig moster!

På kvällen träfade jag Amanda, Mathias och Fredde, vi var hemma hos mig ett tag, fram till halv elva, sen var de tvugna att gå hem. Innan var jag hemma hos Amanda där vi rockade loss, vi var helt galna om jag får säga det själv. hahahaa!!!


saknar min fotbollsspelare!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0