inte alls långt kvar nu

DET ÄR BARA 15 SKOLDAGAR KVAR NU TILL SKOLAVSLUTNINGEN!!! Helt underbart! ååååååååååååååh!!!!

Sisster just nu och lyssnar på musik, har precis pluggat några spanskaglosor, inte alls kul.
Nästa vecka är det bas och fördjupningsvecka, jag har slöjd och bild, så det är bara toppen! sen är det ju ledigt på torsdag och fredag, wonderful! På onsdagkväll åker Jeppe och mamma till Riga, det är med Jeppes fotbollslag. Så jag och pappa blir ensamma hemma torsdag, fredag, lördag och söndag. Vet inte vad som händer de dagarna, men det blir nog kul!

Ska snart till vinstagårdsskolan, eftersom på Victorias enhet har de event. Det ska bli jättekul! Var där förra året också, då var det skoj!


där kanske min morbror står nu! han är i turkiet just nu! jag är så himla avunsjuk! JAG VILL OCKSÅ!

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

I år ska jag till turkiet :D avis? ;)

2009-05-14 @ 23:10:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Vill du med ? :D

2009-05-15 @ 19:19:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0