hoppas det blir en bättre dag idag

Hela den här veckan har varit grym kan jag säga er! jag har inte hunnit blogg eftersom jag har haft föreställningar, eller har iaf tagit hand om spotlightsen. I torsdags kväll var det allra sista Annie föreställningen, när det var slut nummret var det jättemånga som började gråta, det var helt hemskt att se. Jag, linn och sara var också nära på att börja gråta. Tänkte att de hade jobbat med musikalen i ett helt år, och nu är allt slut. Plus att vi började tänka på att de ska lämna oss, de kommer inte sen i höst. Det blev jättejobbigt. Nästa år är det vår tur att stå där på scenen.
Jag måste säga att alla föreställingar var så otroligt bra! alla var så jäkla duktiga! Det blev bara bättre och bättre för varje gång. ÅH! När föreställningen var slut och alla föräldrar hade pratat med med de hade de samling en sista gång, då stannade vi också, alla satt och grät, jag var så nära på att börja böla, när alla hade blivit tackade genom apolder och sådär, så säger Leona att de också måste tacka mig, Linn och sara. Så började hon gråta igen. Det värmde verkligen för det hon sa, men jobbigt att se henne gråta.

Igår var jag väääääääääääldigt deppig.., allt var bara så jobbigt, blä.
orkar inte berätta om det hela, men jag vill iaf tacka de som gjorde mig någorlunda gladare iaf. you know who you are

ska till vällingby idag, ska köpa bikini och alvslutningsklänning! woho

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0