första doppet idag!

Idag har jag varit i vällingby med mamsen. köpte en ny fin bikini, var där igår också, då fick jag en klänning som jag ska ha på skolavslutningen. wie! tack mams :)
sen låg jag ute på verandan och pressade i solen, jag är alldeles röd om kinderna, haha
vid fyra gick jag och jeppe till victoria, för vi skulle gå ner tillsammans till stranden. det blev strandbadet, det var sjukt kallt, men så skönt, det var verkligen avsvalkande.
Många gånger idag fick jag för mig att det var sommarlov, men så var det ju inte, men snart så! den här veckan blir det nog inte alls några läxor, jag hoppas inte det iaf, det blir nog bara en ganska soft vecka, sen är det ju bara måndag nästa vecka och på tisdag är det skolavslutning, underbart! sen på torsdagen fyller jag år! WOHOO!



looooove this song

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0