bort på middag strax

Hela dagen igår pluggade jag. det blev religion och lite matte. Åt grillat, gottis! senare tittade vi på film hela familjen, vi hyrde film från tvn, sällskapsresan 2. Den är kul!

Idag har jag bara tittat på tv och lyssnat på bästa Veronica maggio. Klippte en kjol idag, klippte den kortare.
Sjukt bra blev det, nu ska jag bara fråga Linn om hon kan sy i kanten.
Så jag har sprungit runt här hemma med högsta volym sjungades och provat en massa kläder, haha

Ikväll ska hela familjen på middag, så detta blir kvällens outfit


j


Kommentarer
Postat av: Tobias

haha dom är så coola :D haft en bra dag?

2009-05-10 @ 18:24:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeeting där hehe!

2009-05-10 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0