annie

Jag är så otroligt trött just nu, fattar inte ens själv att jag orkar skriva, haha!

idag har jag hela dagen varit i prisma för att jag hjälpte Linn och Sara med att lysa med spotlights på niornas musikal. Jag var först reserv för Sara var sjuk igår, då hoppade jag in istället för henne, men sen idag insåg vi att det är jättebra att vi är tre istället för två, så man får vila ibland.
Niorna spelar musikalen Annie. De är så sjukt grymma! jag blir så glad för de är så himla duktiga. Så de kommer jag att göra hela veckan. Så jag kommer se den ett antal gånger, men det ska bara bli så kul! Så det blir både föreställning på dagen och på kvällen. kul kul! Idag var de genrep, då kom gamla nior och de nya som ska börja sjuan, så det var kul att både se gamla och nya ansikten.




j


Kommentarer
Postat av: sara

Fan va kul! Såna tillfällen jag ångrar att jag bytte, men men.. Kram på dig jessica!<3

2009-05-28 @ 20:49:42
URL: http://sarajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0