till mamma och janette på jobbet

nu sitter jag här och asgarvar med min älskade victoria, vi är helt craaaaaaaaaaaaazy! :D hahahah

Nu när mamma och hennes jobbarkompis läser min blogg, vill jag bara säga några saker till er båda;

• Först och främst, HEJ HEJ!
• Janette, du är coooooool och gaaaaaaaangsta! hahaaha. Fett snuvig
•  Mamma, du är också cool.
• håller ni på att spelar bamse spelet? eller är ni inne på blip och kör othello?
• Mamma, vad ska vi äta ikväll?
• juste, var du på hundkursen janette?
• Nej, nu får ni faktist sluta läsa och börja jobba!
Puss på er coolingar! Och ni, glöm inte att kommentera!!!!!!!!!

j


Kommentarer
Postat av: Janette

Hej själv lillgaaaaaangsta:)



Jag skötte mig inte så bra på hundkursen, så tränaren tyckte att Indra skulle gå själv. Hon påstod att jag inte hade tillräckligt många ben eller hur det nu var....kommer inte ihåg...VOV!



Krya på dig skruttis!

Kram, Janette

2009-03-09 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0