ny arbetsdag

Idag var det ny arbetsdag på best of brands. jättekul idag med! Idag fick jag inventera en massa väskor och plånböcker. Det fick jättebra tycker jag! Allt går så fort verkligen. Det är bara skönt att det är så. i slutet fick jag larma lite kläder. sen kom victoria och hälsade på, det var trevligt tycker jag! ;)
jag kan säga att jag verkligen trivs på best of brands, jätteglad att jag fick paro där, tack vare min kära morbror! puss på honom!


några av alla väskor som jag invetarade, på lagret

när jag kom hem gick jag och lillebror och köpte glass i stora lass.

mums!


j


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste prova den där glassen..

2009-03-31 @ 22:20:55
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0