idag var jag hemma.

Yes, jag var hemma idag. vaknade upp med kraftig värk i magen. Ringde till mamma och sa till henne att hon skulle ringa till skolan och sjukanmäla mig. innan jag gick och la mig igen tog jag en ibumetin, och hämtade jeppes täcke, för jag frös som bara den. Sen vaknade jag igen vid ett. då kändes det bättre i magen, men jag hade fortfarande ont.
Jag gick iaf upp och gjorde lite frukost, för jag kände att jag var tvungen att äta något.
Sen gick jag tillbaka till min säng och tittade på vänner. Så det är det jag har levt på idag.
Har druckit massa proviva också. haha! ni vet reklamen, ''Det känns inte riktigt bra'' hahahahahahahaha
min favorit reklam typ. haha! den är bäst!

Ska iaf till skolan imorgon. Längtar jätte mycket till efter skolan, för både min morbror och moster kommer och ska äta middag med oss. Det ska bli grymt kul! Länge sen jag träffade dom, min moster har varit i egypten, så hon kommer säkert vara väääääääääääääääääääääldigt brown. och min morbror har jag inte träffat på länge. så det kommer bli riktigt skoj!

denhär är favoriten av dom alla! Jag och Linn brukar alltid köra den, när han putar med läpparna i slutet. haha
vet inte varför det stod systembolaget i slutet, men jaja ;p

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

ja visst var dom :D

2009-03-09 @ 21:00:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: victoria

sv: <3

2009-03-10 @ 17:07:05
URL: http://viml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0