hippe no. 1

Idag var det en grymt rolig dag verkligen! ME LIKE A LOT! vi hade ju sovmorgon idag till tio det var så skönt, behövde det.
gick upp tio i nio, gjorde ordning mig, sen sprang jag typ till Therese där Linn också var, vi skulle fixa oss tillsammans. Sminkade mig där och satte på mig alla smådetaljer. Sen gick vi till skolan där alla tittade riktigt konstigt på oss alla.
Linn hade bandage runt sitt huvud med massa låtsas blod på, Therese var hennes storebror, palex var en poppare, Maja var hmm, en uteliggare typ fast en snygg uteliggare hon hade gjort en klänning av en soppåse, Emily var den stora modemissen, Sara j var väldigt finklädd, såg ut som hon skulle på bal typ, hihi. Och sist med inte minst jag som var hippie. alla tjejerna hade kamera så dom har massa bilder som jag ska få sen. Det var verkligen jättekul idag att gå runt sådär, vi var inne på Ica också, det var kul hahaha!
Synd bara att Miranda inte var i skolan, och att Amanda inte klädde ut sig men jaja. Hon satte på sig rött läppstift iaf, haha :D DAGEN VAR RIKTIGT GRYM IAF!

PLUS!!! Att vi fick veta att Amanda och Alessandra i nian ska tävla i Bäst i väst istället för Limelights. Det var en riktigt rolig nyhet! Jag är sååååååååååååå glad för deras skull. Ska stå där i Kfem och skrika så mycket som det går och lite till :D:D:D HAPPYFACE!!!

såhär såg jag ut idag:

PEEEEEEEEEEEEEEEEAAACE!



j

Kommentarer
Postat av: mandis

ÄLSKARDIG JESS imbojlacini eller hur :D

2009-03-26 @ 18:27:49
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: mandis

ÄLSKARDIG JESS imbojlacini eller hur :D

2009-03-26 @ 18:27:55
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: Tobias

Cool du är då :D

2009-03-26 @ 19:07:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Erica

Snyggt Jessica! Varför ska inte limelights vara med i Bäst i Väst?

2009-03-26 @ 21:02:42
URL: http://musice.blogg.se/
Postat av: Palex

Vi var fett snygga asså :P BIG LÖVE. Men en lite detalj, jag var kickers/skatare inte poppare. Var tvungen. Älska daj, blåbärspaj <3

2009-03-26 @ 21:18:14
Postat av: Palex

Vi var fett snygga asså :P BIG LÖVE. Men en lite detalj, jag var kickers/skatare inte poppare. Var tvungen. Älska daj, blåbärspaj <3

2009-03-26 @ 21:18:28
Postat av: Erica

En sak till! Rätt creepy.. Jag drömde just i natt att limelights inte skulle vara med i bäst i väst fast jag drömde att Jessica, Linn och Palex fick vara med. Alltså fett läskigt när man tänker efter :D

2009-03-26 @ 21:31:14
URL: http://musice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0