grattis viccs <3

Först och främst vill jag bara säga GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE VICTORIA! Som blir fjortis idag, wohoo! Så synd bara att du är sjuk på din födelsedag, du får se till att bli frisk till helgen då vi kommer och grattar dig :D TOPPEN!

måndag idag, hade kemi prov idag... Det gick väl sådär tycker jag. Kunde ha gått mycket bättre, men jaja.
Idrotten var riktigt flum idag, haha! vi körde pingis, eller man fick välja mellan pingis, tennis och badminton. jag körde en pingis match med min gympa lärare, och jag vann! ;D jag är grym haha
historia lektionen var inte den allvarligaste heller, man fick titta på film eller plugga till provet som är imorgon, jag Amanda, Miranda och Palex valde att plugga till provet. Vi satt i ett rum intill klassrummet, vi satt typ bara och snackade, och Miranda och Amanda sminkade mig med färgpennor haha, jag såg helt galen ut efter! hahahahahahahh!
Musiklektionen så tränade vi alla på våra duetter, jag ska sjunga duett med Albin, vi ska sjunga en låt ifrån high school musical, Amanda ska också sjunga med Albin, de ska också sjunga en låt ur High school musical, lite kul faktist. Men Albin var inte i skolan idag då tränade jag och Amanda tillsammans, hon lärde mig låten. Det gick SUPER BRA!

Hade utvecklingssamtal idag också, det gick faktist jättebra. Efte det var det bara att åka raka vägen hem och plugga järnet till rprovet imorgon om franska revolutionen. kuuuuuuuuul, eller inte.. PLUS att vi har dansprov imorgon. topp

Idag kom Jeppe och pappa hem. har saknat Jeppe sjukt mycket, vi skrattade asmycket idag, hahaha! har saknat pappa också, såklart.


älskar dig! <3 GRATTIS

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet, asmånga :D

2009-03-16 @ 21:01:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag vet, asmånga :D

2009-03-16 @ 21:01:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

haft en bra kväll? :D

2009-03-16 @ 21:21:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0