girls night!

gårdagen blev en ganska bra dag, mycket bättre än i torsdags iaf. Först skolan, sen gick jag, beckis, miranda och therese hem till palex, vi gjorde våfflor. GOTT! Sen gick jag hem, och då började en riktigt mysig kväll med mamma. Vi åt wok mat, hämtat från top wok. och tittade på Mamma mia. RIKTIGT MYSPYS om jag får säga det själv! :)

Idag kommer min moster hit till oss. Vi ska först fika, det blev lite ändringar, det blir inge vällingby, vi fikar hemma istället, sen ska vi åka till coop och handla mat och gott till kvällen, vi ska ju göra langos, det har jag aldrig ätit förut så det ska nog bli gott. sen blir det melodifestivalen 8 o'clock då det är finalen. jag trro att den här dagen och kvällen blir toppen!
en riktigt girls night! me love
jag behöver verkligen det här nu, efter dramat i torsdags.


jag och moster från julas. <3

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0