danshögskolan

Idag var vi musikalre på danshögskolan då vi tittade på två olika danslektioner, först tittade vi på modern dans, det var sjukt kul att se. alla var riktigt duktiga! Sen tittade vi på house dans typ, men de dansade typ inget, för de tränade på all rytm och sånt där, men själva tränaren kom och dansade lite när hon förklarade för oss, och hon var GRYM!
sen stannade jag, Maja, Miranda, Linn, Amanda, therese, Palex och emily i stan. Vi gick och åt på donken. GOTT!
Sen gick vi först till weekdays, sen åkte emily hem. Sen gick jag till HM, Monki och beyond retro. Det var as kul verkligen! jag amanda och miranda prövade massa roliga kläder. När vi letade kläder hittade jag en rolig grej som jag satte på mitt huvud, hahah! så när jag visade tjejerna började alla as garva. Sen skulle vi hem, men först skulle Maja hämta sin mobil som var på hennes mammas jobb. Då följde jag miranda och palex henne, de andra åkte hem.
Det var en riktigt rolig dag iaf med girlsen


bild från beyond retro. Alla har snygga buxdressar. så heta asså! hahahahahha eller inte!


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha älska beyond retro ;D

2009-03-20 @ 19:57:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maja

OOHH sexy!!! haha shit va kul fatta hur kul de blir innan vår maskerad?

2009-03-20 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0