dålig uppdatering, jo jag vet

Har inte skrivit sen i torsdags, fy på mig! men jag har inte suttit vid datorn på så länge, så det är det som är felet.

Fredagen var unberbar. Fikade med Sussie, det var bäst! har saknat henne fruktansvärt mycket. Vi hade massor och prata om verkligen. Plus att då bytte vi julklappar med varandra, sjukt va? haha men det är ett tecken på att vi träffas vääääääääääääääääldigt sällan. Men det var sjukt mysigt iaf.


älskar dig syster!

fredagskväll var jag med mathias och kristoffer, var med de igår också. riktigt kul var det!
Igårkväll var jag hos Palex, Maja, Miranda, Linn, Beckis och Therese var där också Amanda skulle också vart där men hon kom inte :( vi satt med massa tända ljus eftersom det var Earth hour, det var sjukt mysigt. sen kom mamma och hämtade mig, och så skjutsade vi hem Therese också. När jag kom ´hem la jag mig i sängen med ett stort glas cola och en stor skål med popcorn och tittade på Vänner såklart, GOTT!

Idag ska mamma klippa Beckis och hennes mamma, Då får jag träffa henne igen. wohoo!!

j


Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja visst är den härlig =)

2009-03-29 @ 12:59:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ha en bra söndag nu ;D

2009-03-29 @ 13:37:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0