dagens

torsdag idag. Veckorna går snabbt, precis som de gjorde före lovet! Helt undertbart! haha
Idag övade vi till bäst i väst i prisma, delfinalen är på onsdag. Jag börjar bli riktigt nervös nu! Det känns ändå riktigt bra, för jag tycker det låter jättebra när vi sjunger! så det är toppen.
På lördag ska jag och Palex åka in till stan och köpa kläder till onsdag på MONKI.
Sen jag kom hem har jag pluggat till Spanska provet, historia läxan och engelska läxan, allt är till imorgon. wohoo!
Hoppas allt går bra alltså. kommer blanda ihop allt typ, haha!

aja, visar dagens outfit


tog pappas skjorta idag, hahaha! peace

Nu ska jag hoppa in i duschen

j


Kommentarer
Postat av: Palex

Hahaha, på Spanska provet du ba: Bastiljen föll 1789. Hahaha <33

2009-03-05 @ 19:40:49
Postat av: Tobias

ja precis, bort med snön :D

2009-03-05 @ 23:07:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0