dagen blev till en mardröm

Jag vet, jätte dålig uppdatering, men jag har inte orkat skriva något. Först och främst var det en riktigt kväll i tisdags, det var bäst! Träffade min älskade morbror och moster. saknat de så mycket!

Idag var det är riktigt jobbig dag. tänker inte skriva varför, men den har inte varit rolig iaf. TUMMEN NER VERKLIGEN!!
Men jag vill säga tack till mina tjejer för allt stöd jag fick av er idag! TACK FÖR ATT NI FINNS! <3 vet inte vad jag skulle göra utan er i skolan alltså, det skulle bli kaos rent ut sagt. TACK ÄN EN GÅNG! love you girls! <3

igår var det ju Bäst i väst, det var riktigt kul. men vi kom inte vidare, det var papis som vann, han rappade med sin grupp limelights. De var sjukt grymma. Jag är jätte nöjd annars med mitt, palex och linns framträdande. Och amanda sjöng som en ängel, rös som bara den när hon sjöng hallelujah.
Den 16e april är det final i Kfem i vällingby, så då ska vi dit och heja på limelights som kommer tävla för vår skola. Det blir riktigt kul!

Idag åkte Jeppe och pappa till finland, jeppe åker dit med laget. Så jag och mamma är ensamma hemma till måndag, det är faktist rätt skönt. Imorgon ska vi titta på mamma mia och äta wok mat. GOTT! Det ska bli jättemysigt.
sen på lördag ska jag och mamma träffa moster min, vi ska först åka till vällingby och fika, sen ska vi handla mat till kvällen, då vi ska göra langos. det ska bli grymt! sen ska vi se melodifestivalen, då det är the final! wohoooooooo

nej, nu ska jag gå ner till mamma och titta på lyxfällan med henne.

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0