best of brands

Den här veckan är det prao. Jag praoar på best of brands. Det var riktigt kul idag! Var jättenerövs imorse, jag och linn åkte tillsammans med bussen till vällingby. Båda var nervösa.
Först fick jag smälla några ballonger, för att de hade ballonger från i helgen. haha! Efter det fick jag fixa med galgar med en kille som hette Sasha. han var rolig han. haha! sen åt jag lunch med min handledare Sandra. Det var trevligt det, satt och pratade om min skola och prao. Efter det fick jag vika en MASSA jeans, och då menar jag MASSOR med jeans, men jag fick iaf nått att göra, det var kul fakttist måste jag säga, så nu vet jag hur man viker jeans liksom. Det tog typ två timmar tror jag, efter det fick jag larma kläder som hade kommit in. Det var också kul. Allt var jätte kul och allt gick så fort! när jag skulle fråga om mer larm för det var slut frågade Katrin som också jobbar där mig när jag slutade då sa jag fyra, då när hon tittade på klocan var den fyra minuter över fyra. Snacka om va tiden gick fort idag!
Sjukt kul var det idag verkligen! men jag har jätteont i mina fötter. AJ! har gått mycket idag, det är det enda minuset annars var allt plus! Jättetrevlig peronal. like it!

imorgon är det samma sak, woho! det är prao i två veckor, men nästa vecka är det lov, veckan därpå är det prao igen, så tre veckor utan skolan, kan inte bli bättre!


där jobbar jag!



j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Kul att det gick bra för dig ;D

2009-03-30 @ 18:43:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0