underbart!

Gårdagen var så sjukt bra! på dagen hade jag ju teaterföreställning vid slottet. Vi körde två stycken, vi blev klara vid kvart i tre, då fick miranda typ springa och byta om eftersom hon skulle ha släktkalas klockan tre, så hon sprang iväg. jag mötte Sussie och vi gick mot bussen för att åka hem till mig, men då kom hennes föräldrar och skjutsade oss. vi gick in och lämnade våra saker och jag tvättade bort mitt smink, sen gick vi in på ica och köpte plättar till lunch, vi åt pratade massor. sen helt plötsligt skulle mamma och pappa bort, sen då var klockan kvart i sex. Jeppe hade en kompis här igår också, när det hade åkt väntade vi i typ 10 minuter sen skar vi sallad sakerna, för vi skulle äta tacos. vi åt, sen kom jeppes kompis pappa och hämtade honom. när vi var klara satt jag och Sussie och pratade om allt och inget typ. sen gick vi upp till mitt rum och fortsatte och prata där, då vi kom in på jätteviktiga saker. Det var så himla skönt att prata ut kände jag, jag älskar att få prata med dig sussie! jeppe satt nere och tittade på sverige matchen, som gick åt pipan, jag och sussie gick ner och tittade på straffen som källström missade. det var bra att vi inte såg hela matchen, för då hade vi nog blivit mer sura över att de förlorade. och helt plötsligt blev klockan elva, då va hon tvungen att ta bussen som gick 22 över, vi sa hejdå, sen gick hon och jag och jeppe satte på mr bean på semester.
kvällen blev väldigt lyckad! det blev en sjukt mycket skratt. jajuste, innan hon gick körde vi singstar, det var skitkul!
Mams och paps kom vid halv ett tror jag.


Älskar dig syster! Tack för att du finns!


Idag ska vi hem till min morbror, det ska bli hur kul som helst! woho


j

Kommentarer
Postat av: Storesyrran

<3<3<3

2009-06-07 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0