systers studentmottagning

Idag var jag och min familj på Sussies studentmottagning, hon tog studenten i onsdags. Jag är så sjukt jäkla glad för hennes skull! Hon var så himla glad idag, då blev jag själv så otrligt glad, hon är mitt lyckopiller! hihi
Massa folk var där, vi var på henns storasysters uteplats, mattes, victorias och kristoffers familj var också med. sen var hennes klasskompisar där, eller föredetta faktist eftersom hon gått ut gymnasiet och nu ska hon ut i riktiga världen!
Sen var hennes släkt där också, och hennes kille Matte. Vi gick tipsrunda, jag gick med mamma, matte(min) och hans mamma. Det var jag som gjorde allt typ, haha! eller asså jag visste det mesta, fick 10 rätt av 12 tror jag, vi fick ett pris, wohoo! så var det en utslagsfrågan, som jag fick göra om en gång för jag hade räknat fel.
Vi fick massa god mat, god efterrätt och ja de var bara hur kul som helst, det regnade ju, men vi satt under ett partytält. Det var mys!!
Jag gav Sussie en bok där jag hade skrvit en massa saker, och satt in bilder. Det var kul att göra, hoppas hon gillar den. hon skulle läsa det ikväll sa hon.

Älskar dig susbus!


Sussies studentskylt, eller plakat kanske det heter. Hon är sååå sjukt söt på bilden!


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0