städning sedan vänner

Har precis ätit middag. jag gjorde middagen idag, woho! Idag efter skolan gick jag, Palex, Miranda och Beckis hem till beckis, vi gick först in på ica för att köpa en stor påse med godis. gott gott!!
Vi snackade bara en massa tjejsnack. Beckis somande i en fåtölj i typ 45 minuter, det var faktist lite kul haha! vi alla gick hem strax efter sex.
Ska börja städa lite grann alldeles strax, sen blir med bara en massa vänner med en skål med popcorn som jag längtat efter hela veckan.
Imorgon har jag ju teateruppvisning vid slottet, sen ska jag vara med sussie resten av dagen och kvällen, det ska bli så sjukt kul! längtar riktigt mycket!!


hippietime haha


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0