sommarlov.

Hade skolavslutning idag, känns däremot att det absolut inte är sommarlov. men jaja.. det känns faktist sjukt bra ändå!
allt gick bra, bara att det inte var så fint väder men ja, vi sjöng ju också på niornas skolavslutning i prisma. allt gick bra och det var riktigt kul.
efter det skulle jag palex och miranda titta på våra betyg samtidigt, allt gic åt varsitt håll, jag räknade att jag hade 13 vg, jag är jättenöjd faktist, resten hade jag g. jag var så glad så jag sprang och kramade sara l, tror jag. Sen så började jag tänka på nirona, att jag kommer sakna de så otrloigt mycket, 9D iaf. Då började ajg gråta tårarna barwa forsade ner, det var jättejobbigt. sen så satte jag mig på gräset och grät och alla ståd runt mig och frågade vad det var, sen när jag sa att jag grät bara för att jag kommer sakna 9D så sjukt mycket och tittade upp stod Alessandra, Leona och Soma där som går i 9D, jag hade mascara i hela ansiktet, så kramade jag alla tre och grät ännu mer. den tiden var så fruktansvärd jobbig, att säga hejdå till några man tycker om riktigt mycket! USCH!! :( hemskt!
Sen när de gick så träffade jag victoria, sen gick jag tillbaka till alla tjejer då vi skulle ta en massa bilder, det gjorde mig lite gladare iaf, sen åkte vi hem till maja så åt vi lunch, men först gick alla hem till sig för att byta om.
har känt mig deppig hela dagen faktist.

och jag undrar hur det kommer bli nästa år då vi är nior och ska lämna skolan. blä!

nu ska jag äta middag, sen ikväll ska vi äta kladdkaka, glass och jordgubbar! MUMS!


j


Kommentarer
Postat av: Erica

2009-06-09 @ 21:34:20
URL: http://musice.nlog
Postat av: Erica

Ja, riktigt synd var det att 9:orna slutade. Ah jag undrar hur det kommer bli för oss när vi slutar 9 :an! Jag hann att fånga en bild på nästan alla i 9D idag. Den finns på min blogg om du vill ha och spara :D Ha det bra ;)



// Erica

2009-06-09 @ 21:36:03
URL: http://musice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0