skrattat nonstop

Mormor och Laila kom vid fyra idag, och senare fick laila åka och hämta Karim. Av mormor fick jag 500 kr och flera armband som var i ett, det var jätefint! av moster fick jag ett par örhängen och matchande armband, sjuktfint!! från SNÖ! nicenice! av morbror skulle jag har fått presentkort från monki, men istället ska jag få en hel dag med honom kan man säga, och då ska jag få välja något ifrån monki. WOHO!! Ska bli grymt kul!
Vi åt kyckling och ris/potatis. och efterätten blev en tårta jättegod, plus sockerkaka som jag och jeppe gjort tidigare idag.
Från 4 till 9 har jag skrattat nonstop. vi har nog aldrig någon lugn stund när vi alla träffas alla pratar i mun på varandra, alla säger de sjukaste sakerna så man kan inte hålla sig för skratt. galet värre!
kan inget annat än att älska det!

Imorgon ska jag till Vällingby med kära Sussie, det ska bli jättejättekul! jaaay! blev så glad när hon smsade och fårgade, så det blir en hel dag med henne. woho!
sen på kvällen ska Victoria och hennes lillasyster sova hos oss. så det blir nog en hel crazy dag imorgon med. haha!


morbror - världens roligaste!


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack så mycket :D

2009-06-14 @ 22:04:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0