Riddersvik imorgon!

Tjolahopp!

Sitter och tittar runt på facebook just nu. Ska förbereda mig lite grann inför imorgon, ska till Riddersvik och bada tillsammans med Beckis, Victoria, Therese och kasnke Miranda. Det ska bli jättemysigt verkligen! Ska mötas utanför ica vid elva imrgon för att handla lite lunch och gottis. Sen cyklar vi till Riddersvik för att vara där hela dagen och bada massor! MYSPYS!!!
på kvällen måste jag hinna träffa Aless också, eftersom hon åker till Italien på onsdag och är där till 12e augusti :( buhuu! så jag måste träffa henne som sagt!

Nu har jag verkligen förstått att det är sommarlov, det är helt underbart med vädret! LOVE IT! Pappa börjar sin semester nästa vecka, vet faktiskt inte alls vad vi ska hitta på då, men någonting blir det iaf. Sen veckan efter då börjar mamma sin semester, då komer det verkligen kännas som sommalov!





j

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack, vad söt du är :D



hur mår du?

2009-06-29 @ 23:31:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0