packar inför imorgon

Idag har jag ju varit hos Beckis och bakat. Miranda och Therese var där också. Vi började baka vid ett, och slutade vid fem. FYRA TIMMARS BAKNING! vi alla blev helt slut på all smet. Vi hjälpte Beckis och baka för att hennes släkt ifrån österrike skulle komma imorgon och fira midsommar med de, så ja. Vi bakade kladdkaka, sockerkaka, massa små syltkakor och kokostoppar, tror att det va allt. plus att beckis skulle baka tårtsbotten sen. haha! crazy crazy!
Therese gick först vid fem, sen gick Miranda vid halv sex. Då frågade jag Beckis om jag fick äta hos henne, eftersom hennes föräldrar var på deras båt där det ska vara imorgon. Så vi cyklade ner till ica och köpte Tortellini(stavning?), hon skjutsade mig på hennes cykel, i regnet.
Vi åt, sen tittade vi på massa bilder på datan. Sen skjutsade hon mig hem på cykeln, men vi åkte inte hem till mig direkt vi åkte runt lite, vi hade skitkul!

Nu är jag hemma och har duschat och packar till imorgon. Vi ska till Dalarna till min morfar och låtsasmormor. Det ska bli mysigt! Det gör vi varje år, så jag vet ju att det blir mysigt oavsett vilket väder det är, men det blir nog regn .. Som vanligt. men jaja!

Nej, nu ska jag fixa det sista. Medan jag lyssnar på erik hassle. LOVE!


j


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag tycker vi ska komma på en ny ;D yeah!

2009-06-18 @ 22:14:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag ska försöka ;) haha!

2009-06-18 @ 22:33:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Gör det, det vore perfekt :D

så får jag välja (a)



ha det kul i dalarna :D

2009-06-18 @ 22:45:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0