om en vecka är jag 15

Jag fyller 15 år precis om en vecka! underbart! vet faktist inte alls vad jag ska göra då, men något blir det iaf!
ska iaf vara med victoria på onsdag, då ska vi fira mig, det ska bli jättekul och mysigt. jag ska skriva upp vad jag önskar mig så att mamma och pappa vet, hihi.
Jag vill ha en erik hassle skiva, i just löve him! jag lyssnar om och om igen på alla hans låtar, jeppe bir helt galen på mig, haha!

aja, idag var det en ganska skön dag. Sista lektionen hade vi allra sista svenska lektionen, då fick vi veta vad vi alla skulle få för betyg, jag fick börja. vår svenska lärare tog ut oss var och en i korridoren för att berätta allas betyg, jag kommer iaf få ett VG så det kändes bra. men jag ska verkligen kämpa i nian för ett MVG! jag älskar att skriva, mitt mål i sommar är att skriva massor. resten av lektionen så satt jag på ett borg och pratade med Palex som broderade, therese, emily, axel och Kevin. de andra satt vid datorn typ.

Imorgon blir det nog också en ganska skön dag, lämna in resten av böckerna till alla lärare och sådär. Vi har körövning till skolavslutningen imorgon också. Det är faktist ganska jobbigt, eftersom vår musikfröken är helt knäpp. usch! men jaja.

nej, nu ska jag skriva min önskelista som kommer vara ganska kort faktist.


min coola hand.


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0