om en vecka är det sommarlov, galet

Sitter och lyssnar på bästa erik hassle, han är så sjukt grymt bra!! looooooooove!
idag serverade jag ju niorna, jag fick servera några musikalnior, blev jätteglad över det! wohoo. jag var så himla nervös, alla var det. men allt gick super bra, vad jag tycker iaf! det var hur kul som helst! Alla som jag serverade var så snälla så!
de fick kyckling och potatisgratäng till förrätt och till efterrätt fick de en glassbåt och en stor jordgubbe, det fick vi alla som serverade också, det var gottis! Vi fick sluta efter vi hade ställt till baka alla bord till rätta, då var klockan typ kvart i två, vi skulle slutat fyra så det var super skönt, då gick jag, Palex och emily hem till palex. Vi bakade en kladdkaka till tjejgruppen, det var allra sista gången idag. Det var jättesorligt i slutet. men det var verkligen jättekul! 

 


j

Kommentarer
Postat av: victoria

SVAR: Jag älskar dej med sååå mycket. Och vi ska ha det bäst i sommar. Jag läängtar så otroligt mycket till landet <3 Puss älskling!

2009-06-03 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0