hej, jag är 15 år

Yes, det känns bra att säga att jag är 15 år, från att gå ifrån 14 till 15 är ju ett stort steg så jaa, haha!

Imorse halv sex vaknade jag av mamma och pappa och jeppe, att det sjöng för mig öppnade paket, fick massa pengar wohoo!
När jag precis skulle somna om hör jag några som viskar jessica, då när jag tittar upp står det 6 svart klädda personer, det var Linn, Miranda, Palex, Therese, Emily ch Sara. L, de stod framför mig och sa jessica och gjorde några konsitga saker med händerna, jag blev faktist rädd men jag skrek inte utan jag skrattade så jag grät, haha! först fattade jag absolut ingenting, men jag visste att de skulle göra någon överaskning iaf. Sen öppnade jag paketen jag fick av de, jag fick en jättefin klänning. Pennor, en liten spegel och ett jättesnyggt hårband och de var ifrån monki. Allt var sjukt fint och bra grejer! Sen gick Palex och Linn ner, de gjorde ordning tårtan som de hade gjort inatt klockan tolv.
Så vi åt jordgubbstårta till frukost, gottis! efter det tittade vi på Bert, alla höll på att somna, men de andra tjejerna hade tydligen gått upp fyra, så liiiiiite tidigare än mig, haha.
De gick vid nio, tror jag. TACK FÖR ALLT TJEJER!!!! <3
. Då ringde jag victoria. hon kom hit vi tittade på vänner, sen gjorde vi vitlöksbröd.

Nu ska vi snart äta mat, pappa grillar just nu, så det ska bli gott med grillat.

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0