följd av sin ödmjuka drottning

Jag är helt slut i mina fötter. Idag hade jag teater uppvisning, jag var drottning, det var sjukt kul! miranda var kungen. Linn skulle också varit med men hon var sjuk och kunde inte komma, hon skulle varit förhäng, men det löste sig.
Sitter och lyssnar på hurtful, om och mo igen! så gryym

JAG MÅSTE OCKSÅ FÅ SÄGA GRATTIS TILL MIRANDA SOM FYLLER ÅR IDAG!! GRATTIS <3

Imorgon ska jag hjälpa till och servera på niornas avslutningslunch, det ska bli jättejättekul! ska leta upp svart vita kläder snart, jag tror att det blir min svart midjekjol och ett vitt linne, det blir nog bra det.


Linn tog bilden, jätte fin. NOT!

j

Kommentarer
Postat av: Linn

stolta fotografen ;) skulle du servera? shit va kul! :D <3

2009-06-03 @ 15:20:35
URL: http://liiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0