TURKIETBILDER del 1

Bilder från turkiet kommer nu!


Från bussen

Lägenheterna, där mormor har en själv

Första kvällen, när vi satt på balkongen kom en som jobbar där med detta! såå snällt!

Första dagen vid stora poolen

medelhavet

dessa behövdes

gott

bikinilinje ser man lite av

någon kvälls outfit

borgen på kvällen uppe på berget

min heta ipod, haha

mitt ben och den mindre poolen där vi var mest

bättre bil på poolen

mormors balkong

blue heaven

jag bara ÄLSKAR palmer

den älskade utsikten ifrån lägenheten

berget bakom

båtar vid hamnen

på en båt hade det en lite apa

lite av marknaden

natt i alanya. ( Det som lyser är ett tivoli, Luna park)


Lägger ut resten av bilderna senare.


j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiit va mysigt!...jag förstår att du längtar tebax <3

2009-07-19 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0