sommaren med göran!

Kom precis hem ifrån Coop. Var där med mamsi. Var och tittade på bio idag med familjen, vi såg Sommaren med Göran. Den var sjukt rolig, jätte underbar film måste jag säga! SE DEN!!

Somnade fem inatt pågrund av jobbigheter kan man säga. Mådde förjävligt rent ut sagt. USCH FY OCH BLÄ!
Så idag träffade jag Sussie. Fick prata med henne, vilket var riktigt skönt. Hon gjorde min dag så mycket bättre än vad jag trodde att den skulle bli. Hon fick mig att skratta!
Har sagt det flera gånger till dig men jag säger det igen; TACK FÖR ATT DU FINNS SUSSIE! Du är bäst! Älskar dig massor, det vet du! Du lyser upp min dag!




j

Kommentarer
Postat av: Tobias

nej jag vet, jag bara älskar färskpressad apelsinjuice :D drack det varje morgon och till lunch, åh! så himla gott :D



vill tillbaka :D vi måste åka seriöst :D puss!

2009-08-01 @ 00:31:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0