filmtajm

Dagen började med att pappa kom in i mitt rum och frågade mig vad hans joggingbyxor låg. Han va jätteförbannad för att han inte hittade de. men sen tillslut hittade han de. sen när han kom hem från sin joggingtur gick jag upp för då gjorde han frukost åt mig. snällt!
sen åkte jag med honom till vällingby och fixade lite grejer, det var bara han och jag för jeppe sov hos en kompis så han var där och mamma jobbade. Iaf, sen skulle vi åka till Ikea, men först plockade vi upp karim min morbror i barkaby.
Så gick vi runt där på Ikea. Sjukt kul måste jag säga!
Sen åkte vi hem, vi tittade på tv. och jag fick fixa en lampa som vi köpte, den är asball! sen fixade pappa och karim ett bord som vi köpte. jättefint!
Sen kom jeppe hem och då åt vi. efter det gick an tillbaka till sin kompis. Då körde jag och karim buzz. han vann alla gånger!

Vid halv åtta åkte han hem, vid åtta kom mamma hem. Då gick jag ut en stund med Beckis och Therese, sen kom Miranda också.

Och nu ska jag titta på film med lillebror! måste umgåsa med honom nu innan jag åker bort. Ska vara hemma imorgon, för att umgåsa med hela familjen och packa. dessutom får vi gäster imorgon.


j


Kommentarer
Postat av: Tobias

Åh imorgon packar vi, sen på lördag drar vi :D

2009-07-10 @ 00:23:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack jessica :D IMORGON!

2009-07-10 @ 13:11:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0