ont i heeeeeeeeela kroppen

Jag hat träningsvärk i hela min kropp. nästan så att jag knappt kan gå. Det beror på att igår på gympan hade vi självförsvar, då vi boxades, eller vad man nu ska säga, det var iaf sjuukt kul, så idag vaknade jag av att jag hade jätteont i mina armar. kunde knappt skriva och sudda idag, hade ingen kraft att göra det. haha
sen iaf hade vi dans idag, och Carmela, vår danslärare är helt crazy. hon är grym! hon kör stenhårt med oss. men hon är verkligen jättebra!

Här är två filmer från när vi dansar. haha


För jääääääääääääääääääääääääääättelänge sen när vi tränade inför disneykonserten, när vi gick i 7an. hih
innan sommaren. Vi dansar till disco inferno. Det är palex som filmar och sitter och sjunger ibland


j

Kommentarer
Postat av: sofia

tnhx darlin! u 2!! ;)

HAAHAAHAHAA skojja inte? är de axel där breve carmela??? hahahahahahaha BÄBIS!! :D

2009-01-20 @ 21:26:24
URL: http://littleemissunshine.blogg.se/
Postat av: Alla älskar Kavli

Hahahaaa, garvar varje gång jag ser den! Vad små alla var. Måste dock säga att jag mina sånginsatser i denhär videon inte är lika roliga... Haha, men smällar får man ta xD



2009-01-20 @ 22:16:11
Postat av: Tobias

ja synd om mig :D

2009-01-20 @ 22:20:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0