lyckad dag

För ungefär en timme sen gick Palex, Miranda, Therese och Albin härifrån. åt med dom i vällingehus, plus Sara.j och Maja. Det var myspys. träffade susbus där med, och matte hennes kille. det var kul att träffa henne, längesen!
Japp, sen åkte vi hem till mig iaf, vi satt och snackade mest, massa struntprat, haha ;p

Var med min victoria idag. vi tjockisåt massoooooooooooooor! så tittade vi på vänner. vi är nog dom mest trognaste vännerfanen, haha. ellerhus vic? :)
det stör mig att vi inte kan träffas oftare ;/
men jag älskar dig V <3

Imorgon ska jag och min älskade moster shoppa shoppa shoppa!! wohoo säger jag bara! det ska bli sjukt kul!
sen ska hon äta middag här.


en väldigt suddig bild på mej och vic. tihi


j

Kommentarer
Postat av: anna

min bloggen har börjat igen :) kraam

2009-01-17 @ 15:36:07
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0