lördag, me like

Det är typ storm ute! Heeeelt galet ju. Inatt när jag tittade på Vänner, så blåste det jättemycket, det lät väldigt mycket. jag blev jätte rädd att hela huset skulle blåsa iväg. haha! Det lät som det iaf.

Igår var jag ju och fikade med Sussie. Jag gick hem till henne innan, för hon skulle fixa sig och lite sådär. kändes jättekonstigt att gå där på den gatan, eftersom jag har bott där själv. för ett och ett halft år sen ungefär, lite mindre, men det kändes jättekonstigt bverkligen. fick massa flashbacks :)
När vi kom till vällingby köpte hon först två parfymer, egentligen tre var det faktist. Sussie kan verkligen göra väldigt bra kap om man säger så. Sen gick vi runt och tittade på fik där vi skulle fika, det blev utanför hemköp. Jag åt brownie hon morotskaka. Det var verkligen jättemysigt. Vi satt och pratade MASSOR verkligen!! massa tjejsnack ni vet. :)
måste göra om snart iaf. puss på dig sussie <3

älskar dig! tack för igår :)

senare var jag med Mathias och kristoffer. Mathias är hundvakt så vi gick ut med den hunden. sååå söt! hon hette molly. jättesöt verkligen. tihi! sen så var vi hemma hos mig och körde guitar hero och pratade strunt.

nu ska jag hoppa in i duschen.

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Go morgon Jessica :D:D

2009-01-24 @ 12:15:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

jo idag är det asbra :D själv?

2009-01-24 @ 16:59:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

fan va härligt :D:D

2009-01-25 @ 00:15:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: pussycat

jessica, du måste skaffa nya bilder på mig ;) ser ju inte ut så längre :)

2009-01-25 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0