kläder kläder klääääder!

Och återigen kläder! haha

håller på att leta kläder till imorgon, klädångest. men jag hittar nog någonting ;)

onsdag idag då, vad har jag gjort idag?, skolan.. Svenska först, då jag fick lära mig ett nytt ord: Klyschigt (om man stavar så?) haha, satt och sa det till allt typ, alla blev lite irriterade på mig då tror jag, aja.. det var iaf kul!
sen hade vi spanska, tråååååååååååkigt! snark! sen hade vi hemkunskap, innan hade vi lunch också, på hemkunskapen gjorde vi frukost och så fick alla berätta vad dom brukar äta. hemkunskaps lektionerna är alltid så himla roliga! Eftersom vi har Carmela i hemkunskap, så roligt! hihi
efter det hade vi matte, då fick jag vet att jag fick VG på matteprovet, jättenöjd verkligen! sen hade vi engelska, då jag inte alls gjorde så mycket, vi hade vikarie, så vi fick sluta en helt kvart innan, så det var riktigt soft!

Nu är jag hemma och ska fortsätta med klädletandet.

Ikväll är det Made in sweden också, så det ska jag och mamsen titta på. love it!


bild från sjuan :)

j

Kommentarer
Postat av: Palex

Stolt fotograf :)

2009-01-28 @ 22:56:15
Postat av: sara

älskar den där bilden!=)<3

2009-01-29 @ 18:29:10
Postat av: mli

är det där miranda? :P

2009-02-01 @ 00:54:44
URL: http://mliwannberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0