kevin <3

hello!

Sitter och lyssnar på bästa kevin, som vann idol alltså ;) jag träffade honom idag!!!!!!! i vällingby, han, alice och robin b var där. jag var där med amanda, sov hos henne igår till idag. vi såg när dom kom då gick vi dit och vinkade åt dom, och dom vinkade tillbaka! och amanda fick värsta flörten av robin b. shit! :D tihi
sen iaf när dom hade sjungit så skrev dom autografer, och jag blev så himla glad när kevin frågade hur jag mådde. HAPPYFACE!!! :D köpte hans singel, så jag har suttit och lyssnat på den hela kvällen, den är bäääääääääst!
WITH EVERY BIT OF MEEEEEEEEE! :D:D plus att kevin är så enormt grym! han är så sööööööt. tihi!
så både jag och amanda gick därifrån helt överlyckliga! :D


snygga robin b

söta alice

sjukt grymma kevin

<3

söta alice igen. tihi

fick ingen bra bild på robin, men jaja. den här blev någolunda bra :)


LOOOOOVE!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0