imorgon börjar verkligheten igen

ja, imorgon börjar skolan igen. fy! jag längtar verkligen INTE!!!!!!! jag vill inte dit!
det enda plusen är att vi börjar tio imorgon och att det bara är två dagar sen är det helg igen. men ändå! SUCK!!
Jag hoppas att denhär terminen kommer gå snabbt, precis som höst terminen gjorde. Jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren nu! jag vill bara ha sommar just nu, och inget annat! Det är verkligen det enda jag vill!
SOOOOOOOOOMMAR!!!!!!!!!
En till sak som jag vill är att åka till Turkiet, Paradiset no.1! får vänta ett år tills jag ska dit igen!, suck, igen..
ska dit i november med familjen plus mormor, moste, morbror och låtsas morfar för att min mormor fyller 60, då vill hon fira sin födelsedag där. så det ska bli sjukt kul!


jag vill sitta där nu! saknar så in pipan .... :(

j

Kommentarer
Postat av: maria

fin blogg :* kolla gärna in/följ min <3

2009-01-08 @ 01:55:36
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Tobias

såklart du fick ;D

2009-01-08 @ 19:42:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0