hey you!

Har precis gjort klart engelskan, som vi har till imorgon.
Idag hade vi ju dans och drama, det var jättekul! Vi började alla med drama. Vår lärare var inte där, men vi fick dela in oss i grupper och sen göra små pjäser typ som vi ska visa nästa vecka. Jag är med Linn, Amanda och Maja. vi gör I'm your father, fast I'm your grandmother. haha! Sjukt kul! Alla visa lite av sina pjäser. Men det ska bli jättekul att visa allt nästa vecka. woho!
sen iaf på dansen tränade vi inför vårt dansrov som vi ska ha snart. det är tre olika del prov. Vi ska börja vecka 10 typ, hjälp vad nervös jag kommer vara. craaazy craazy!

Efter skolan spelade vi in I'm your grandmother. så otroligt kul! haha!!!! Amanda ska lägga ut den på youtube imorgon hoppas jag, denhär gången tog vi med bloopers, grymtkul! hahahahahaha!!

HALLÅ!!! titta på tvåan idag, halv tio. då är min pappa med i tv, det heter musikministeriet. Ni vet han Melker andersson tror jag han heter, han är iaf kock, och han ska iaf köpa fisk,då handlar han hos pappa! askul ju! hahaha :D

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

tävlingen är igång jesss

2009-01-14 @ 20:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0