hemma idag

Imorse när jag vaknade kände jag mig lite hängig. Kändes som mitt huvud skulle spricka. Hade så fruktansvärt ont. Så frös jag massor också. plus att jag hade ont i min hals som jag har haft ganska länge. Så jag ringde till mamma och sa att hon skulle sjukanmäla mig. Sen gick jag och la mig igen, då sov jag till halv två, det var riktigt skönt!
Hela dagen har jag legat i min säng och tittat på vänner. Så nu har jag tittat på alla säsonger jag har, så nu måste jag köpa föer, tihi.
tog en dusch för en stund sen också, det fick mig att piggna upp.

Hela kvällen har det stått polisbilar vid oss, det har varit rån på Ica. Som vi bor granne med om man säger så, så det är lite läskigt, och det är inte första gången heller, det har hänt två gånger tidigare. Det skrämmer mig faktist.

Nu ska vi titta på resten av Narnia, eftersom vi bara såg halva igårkväll.


peace


j


Kommentarer
Postat av: Amanda

hej gumman, det var jätte tomt utan dig i skolan ! hoppas du kommer imorgon. krya på dig bästavän !

älskardig

2009-01-26 @ 20:46:44
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig,

2009-01-26 @ 21:05:59
URL: http://slutstationen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0