fredag imorgon

Helt underbart att det är fredag imorgon, lovely!
Efter skolan åkte jag till vällingby för att jag skulle köpa julklapp till sussie tihi. Ska träffa henne imorgon, vi ska fika i vällingby, det ska bli hur mysigt som helst. Träffade henne idag också, för att mamma klippte hennes mamam och pappa. Så då bestämde vi mer idag om imorgon, hon kommer till min skola när jag slutar, sen åker vi till vällingby och fikar och pratar massor, bara har det myspys helt enkelt :) wiie


bild på mig och amanda från skönhetsmässan. det var bäst! älskardig underbaraste! <3

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOH , så SÖTA ! :D :D

2009-01-23 @ 15:19:05
Postat av: Anonym

gud vilken söt bild på er båda ! love yaah

2009-01-23 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0