bio imorgon

Torsdag idag, har sagt det förr men jag säger det igen. VECKORNA GÅR SÅ FOOOOOOOOOOOORT NU FÖRTIDEN! :D
fredag redan imorgon, tjohooo säger jag bara!
När vi ändå är inne på fredag, så ska jag på bio imorgon med victoria, vi ska se I taket lyser stjärnorna! det ska bli sjukt kul att se den. Sen ska vi äta middag i Vällingehus innan, bion börjar halv sju. Myspys verkligen :)

Har suttit i två och en halv timme och pluggat till vårt samhällskunskaps prov som vi har imorgon, snark! om Riksdagen och regeringen, det är så himla mycket ord man ska kunna, jag blir helt hypnotiserad av allt, hahahaha! ;p

längtar så himla mycket till sommaren, är så trött på snön!

i somras hos mormor, hängmattan var väldigt poppis! saknar

j

Kommentarer
Postat av: pussycat

ska förhoppningsvis också på bio imorgon, men ska inte se samma film dock, men vi kanske stötter på varandra :) kommer ju också vara i vällingby och vandra runt. puss gull <3

2009-01-29 @ 21:10:41
Postat av: anna

jag ska också se den filmen imorgon fast på sergels torg. det värkar superbra så jag längtar hur mycket som helst tills imorgon.

kram

2009-01-29 @ 21:16:01
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: Palex

Haha, älskling man ser att du har solat med ballerinaskor :P

Sööötnöt <33

2009-01-29 @ 21:20:13
Postat av: Victoria

kommer bli myspys :) <3

2009-01-30 @ 13:11:26
URL: http://viml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0